Terima Kasih Sahabat

23 May 2007

blogspot vs blogdrive

aku sudah mempunyai blog aku sendiri iaitu blogdrive....tapi ntah kenapa aku ingin juga blog dari blogspot....aku lihat kemudahan yang disediakan oleh blogspot lebih byk berbanding blogdrive...tapi yang aku geramnye yelah kat opis ini sekejap boleh masuk blogspot sekejap kan tenggelam...tu yang geram...that why aku tetap menulis di blogdrive dan lagipun kekawan blog aku dah tahu kewujudan blogdrive aku di http://risanur.blogdrive.com
aku harap kalu mana kekawan yang tersesat masuk di blogspot ini aku ada still lagi menulis di blogdrive...

3 comments:

blackpurple said...

Selamat 'berblogspot'. Blogspot didokong oleh Google. Sebab itu lebih up to date :)

pB said...

Salam ...

Kunjungan balas dari pihak kak pB..

keh keh keh ...

Terima kasig kerana sudi luangkan masa , dok baca dari pagi hingga ke petang

Banyak yang merapu sebenarnya.
Luahan hati ....

Moga persahabatan yang terjalin ini akan terus kekal, walau hanya di dunia cyber ..

risanur said...

kak pB >> thanks krn sudi masuk ke blogspot risa ni..kat blogspot ni baru lagi..tapi risa selalu menulis di blogdrive...jenguk la kat sana..


blackpurple >>thanks krn memberi semangat blogspot pada saya..