Terima Kasih Sahabat

28 August 2007

Hari Wanita 2007

25 Ogos 2007 bertempat di Stadium Putra Bukit Jalil telah berlangsungnye sambutan Hari Wanita peringkat kebangsaan dengan bertemakan 'Wanita Nadi Negara'....aku telah menjadi asherer untuk pertama kalinye untuk sambutan tersebut..selalunye hanya jadi tetamu je...
sambutan yang amat mengalakkan daripada seluruh negara...pukul 8.00 pagi dah ramai yang datang walaupun pelancaran Hari Wanita hanya akan dibuat pada pukul 2.30 pm oleh PM...punye la bersemangat nye semua wanita-wanita yang terdapat di Malaysia ini...
aku bangga menjadi sebahagian daripada ajk untuk sambutan tersebut...walaupun letih dan penat berdiri namun aku puas hati...
PM berucap dan melancarkan Hari Wanita 2007...

pelancaran yang meriah...

lambang Hari Wanita bertemakan 'Wanita Nadi Negara'...


amy search...
noryn aziz...
mas idayu...
ramai jugak artis yang hadir untuk membuat persembahan..antaranya M.Nasir, Anita sarawak, Anuar Zain, koparatasa, mas idayu, noryn aziz, amy search dan pengacara senssi iaitu aznil hj. nawawi...memang meriah sungguh la...

22 August 2007

before and after...

before...
after...inilah rupa anak buah kesayangan aku (khairun nisa) atau manja setelah dibotakkan...terkejut gak bila tengok dia bila takde rambut...tapi nak wat camne dah mak nye nak jugak botakkan kepala...coz dia kata tak elok simpan rambut bayi...biarlah potong sekarang nanti dah besar lagi buruk...
nak wat camne dah mak nye cakap cam tu...aku berharap rambut manja ni akan tumbuh cepat...tak sabar nak belikan reben, cekak, klip rambut dan macam-macam aksesori...




selamat pengantin baru...

kawan aku masa di kolej batu pahat telah melangsungkan perkahwinannya pada ahad yang lepas di sungai buluh...meriah sungguh dengan kombinasi warna yang ceria iaitu bertemakan merah dan putih...
tapi yang hampanye ramai member-member masa di kolej dulu tak hadir...maybe masing-masing ada hal atau ada kenduri kawin gak yang dihadiri..biasalah kan musim cuti sekolah...
aku doakan moga fazilah ismail dan azizul akan bahagia kekal selamanye hingga ke anak cucu...
fazilah ismail (si pengantin baru)
aku bersama pengantin...
manis sungguh pasangan ni...

moga jodoh kalian berpanjangan...

17 August 2007

Kenduri Doa Selamat dan Berendoi...

saat aku menjadi seorang puteri...
di pangkuan mak tersayang...

semasa upacara cukur jambul dimulakan..


opah tersayang memotong rambut manje...


first time masa dalam buaian...

bersama manja, my twin and my lovely mak...



gambar satu family (dengan kombinasi warna yang menarik)...







07 August 2007

Karnival Jom Heboh

Stadium Bukit Jalil
hakim beraski di kolam

hafiz juga tidak ketinggalan

beraksi di keris

apa yang aku borong di Jom Heboh

tak sangka banyak juga benda yang aku beli ni