Terima Kasih Sahabat

22 August 2007

before and after...

before...
after...inilah rupa anak buah kesayangan aku (khairun nisa) atau manja setelah dibotakkan...terkejut gak bila tengok dia bila takde rambut...tapi nak wat camne dah mak nye nak jugak botakkan kepala...coz dia kata tak elok simpan rambut bayi...biarlah potong sekarang nanti dah besar lagi buruk...
nak wat camne dah mak nye cakap cam tu...aku berharap rambut manja ni akan tumbuh cepat...tak sabar nak belikan reben, cekak, klip rambut dan macam-macam aksesori...




No comments: