Terima Kasih Sahabat

12 October 2007

dugaan...

"inilah rupa kamera kesayangan aku"
aku rasa tertekan sangat coz digital camera aku rosak la plak....dah la nak raye...baru je berangan nak bergambar dengan family masa hari raya nanti....dugaan sungguh la...aku baru je pakai camera ni setahun setengah...tadi aku call customer service olympus dan tanye berapa lama warranty camera ni....amat mengecewakan jawapannya...."warranty hanya 1 tahun saja"...

aku nak pergi tempat service camera tu hari ini...aku berharap sangat jangan la teruk sangat rosaknye....dah la takde duit ni....dah kering ni....aku harap sangat camera ni ok je...just kerosakan kecil saje....aku berdoakan sangat semoga camera ni takde pa2....aku nak sangat bergambar gan semua ahli family aku....

Ya Allah tolongla hambaMu ini yang dalam kesusahan dan kepayahan ini....hanya padaMu aku mengadu...

No comments: