Terima Kasih Sahabat

30 October 2007

Open House 2...

hari ahad 29 Okt 2007, aku dan hubby dapat jemputan Open House oleh seorang blogger yang terkenal...sapa tak kenal dgn blog famous dia tu kan...cuba teka sapa????mesti semua blogger kenal sapa dia kan....

aku dan hubby pergi tanpa map...cuma hanya ada sekeping kertas yang berisi alamat umah dia je...syukur alhamdulilah aku dan hubby sampai gak umah dia tanpa sesat dan cuma satu panggilan yang dibuat untuk confirm either betul ke tidak umah dia tu...kalu ikutkan aku nak wat surprise je kat tuan umah...tanpa call tapi takut lain plak jadinye...takut sesat coz baru first time sampai tempat tu kan....

banyak juga lauk pauk yang dimasak, antaranya rendang ayam, nasi impit, nasi lemak, laksa dan macam2 lagi...memang kenyang la....berbaloi la aku datang dari jauh nak ke rumah dia...masa nak balik tu hujan selebat-lebatnya....dia kata "hujan rahmat atas pertemuan kita".....insya'allah...

moga persahabatan kita akan kekal untuk selamanya walaupun kita hanya kenal melalui alam maya...pasni boleh la kita plan jumpa dan dating sama-sama lagi....lagipun hubby kita pun dah kenal antara satu sama lain kan....ada aura antara kita kerana kita teman yang mesra walaupun kenal di dunia maya...

thanks tiara dan beckham kerana menjemput kami ke teratak kamu berdua...rumah yang cantik dan menarik...


teman tapi mesra...

tuan rumah yang kepenatan melayan tetamu yang banyak songeh...


special pose dari tuan rumah...tiara & beckham...

2 comments:

Aku Bukan Bidadari said...

malunya!!

risanur said...

eleh...nak malu-malu kucing la plak...nak jadi cam faiz la plak..