Terima Kasih Sahabat

30 October 2007

pizza hut...

syukur alhamdulilah...semalam rezki aku untuk makan pizza hut yang telah sekian lama tidak menjamahnya....

semalam hubby kesayangan aku belanja aku makan pizza hut di sri gombak....thanks abang...memang aku sedang mengidam untuk makan fast food...tak sangka murah sungguh rezki aku...alhamdulilah...lain kali belanja makan lain plak...maybe hari ini kita makan burger king atau McD plak...

kejap panjang....

kejap pendek....


nampak menyelerakan...

alhamdulilah..kenyang masuk dalam perut dah...

7 comments:

Aku Bukan Bidadari said...

isk..super supreme eh?
tiara suka!!!!

risanur said...

memang super supreme...sedap ho!!!menarik, tertarik dan terangkat...jgn jeles tau...

tulip said...

cantik blog ni. susah btl nak cari template bunga tulip. dan sedapnya pizza..

risanur said...

tulip>>tq tulip krn sudi menjenguk blog risa...jgn jeles dgn pizza hut tu..hanya utk dilihat shj bukan utk dimakan...

pB said...

Salam Risa ,

tiba tiba pB rasa nak ke restoran pizza hut.

esok , esok ....

hari ni puasa ler ....
(dok tahan , tak berbukak ni, dugaan banyak sungguh harini)

risanur said...
This comment has been removed by the author.
risanur said...

pb>>teruskan pose anda...esok masih ada..jgn risau..yg pastinye pizza hut menanti kedatangan kak pb..slmt menjamu mata di sini...