Terima Kasih Sahabat

13 November 2007

nisa ditahan wad...

10 november 2007 sabtu hari tu, anak buah kesayangan aku telah ditahan wad Pediatrik HKL....gara-gara paru-paru kena jangkitan kuman...aku lihat muka kembar aku (mak si nisa) bila kuar dari bilik doktor sudah mengambarkan berita buruk...

aku lihat muka kembar aku ini sedaih semacam dan air mata asyik menitis je...yelah anak kesayangan kena cucuk oleh doktor...mak mana yang sampai melihat anak kena cucuk oleh doktor...yang paling kesian aku lihat nisa ni ialah masa doktor nak masukkan drip ditangan nisa...doktor tu boleh pekak kan telinga dia je mendengar nisa menangis...aku dan kembar aku rase cam nak tampar je muka doktor tu...nisa dah melalak sampai hilang suara dia boleh wat keja lembab....masa tu lah air mata mak si nisa ni asyik mengalir je...yang aku plak memang jenis sensitif bila lihat kembar aku dalam kesedihan pun menitik air mata....

kesiannya anak buah kesayangan ku ini...baru berusia 3 bulan setengah dah kena tahan wad dan di drip....yang tak tahan tu kena drip kat tangan yang montel dan gebu tu...tapi nak baik punye pasal kenalah bersabar kan...
syukur alhamdulilah nisa hanya ditahan untuk semalam je....hari ahad petang dah balik...coz kuman dalam paru-parunye dah hilang kerana powernya ubat antibiotik yang diberi....
pose nisa sebelum gi hospital...keletihan menangis setelah "dikerjakan" oleh doktor...

kesiannya anak buah ku ini...

terasa ngilunye di drip....

No comments: