Terima Kasih Sahabat

06 December 2007

luahan rasa...


aku ingin memencilkan diri untuk seketika...aku ingin bersendirian buat sementara...aku tidak mahu berbicara dengan sesapa jika tiada yang penting untuk dikatakan....

aku lebih selesa mendiamkan diri tanpa berbicara atau berbual tentang apa sahaja...lebih tenang ku rasa kan bila aku berbuat demikian....tanpa ada rasa kekacauan dan kekalutan yang melanda diri ini...

aku lebih rasa tenang berbicara di dalam blog ini...tiada sesiapa yang akan menganggu jiwa dan perasaan ku ini...apa yang mahu ku luah dalam hati ini dapat ku paparkan tanpa ada sesapa yang menghalangnya...apa saje yang ingin kukatakan yang terpendam di dalam jiwa ini dapat aku luahkan...terima kasih blog...di sini tempat aku meluahkan segalanya yang terpendam di jiwa ini...biar terlerai segala kekusutan di dalam jiwa ini...

No comments: