Terima Kasih Sahabat

19 December 2007

Hari Q....


bersama member yang menjaga boot....

brouncher dan bunting yang digunakan...

memberi penerangan dan bersalaman dengan menteri....

13 Dis 2007 lepas, kementerian aku ada buat Hari Kualiti atau Hari Q yang akan diadakan setiap tahun...

tahun ini seperti tahun-tahun yang lepas, kami BTM perlu membuka boot untuk Talian Nur 15999....pernah dengar tak pasal Talian Nur yang telah dilancarakan oleh Y.B PM pada 5 Dis 2007 yang lepas di JPM, Putrajaya....aku yang menjadi urusetia untuk Talian Nur ini perlu la menjaga boot tu dan memberi penerangan kepada semua yang bertanya....insya'allah aku dapat melaksanakan tugas tu dengan jayanya....
yang bestnya aku dapat bersalaman dengan Dato' Sri Shahrizat...yelah walaupun dia menteri aku tapi jarang sungguh dapat berjumpa dengan dia...almaklumla orang bzz kan....

No comments: