Terima Kasih Sahabat

12 December 2007

kenapa dan kenapa...



aku tidak tahu mengapa hal ini harus terjadi kepada ku...adakah ianya salah aku????atau silap kata dari ku tanpa aku perasan...aku perlukan penjelasan tentang hal ini namun aku tidak tahu bagaimana caranya....selagi aku tidak dapat penjelasan dari dia aku rasa diri ku ini tidak tenang dan selalu tertanya-tanya apa salah ku ini...

aku tidak mahu persahabatan kami terputus begini tanpa ada penjelasan yang nyata....

kenapa, kenapa dan kenapa selalu tertanya-tanya di benak hati dan otak fikiran ku ini... aku rindukan teman bicara dengan mu...teman bergaduh dengan mu dan teman untuk meluahkan perasan aku yang gundah gulana ini....namun kau seumpama menjauhkan diri dari aku ini....

aku teramat rasa kehilangan mu....hampir 2 minggu aku tidak mendengar khabar berita dari mu...seupama aku hilang kawan untuk berbicara tentang rasa gembira dan rasa sedih ku ini...namun jika kau tidak sanggup menjadi teman bicara ku lagi, aku harap kan penjelasan dari mu...jika kamu tidak mahu berkawan dengan ku lagi aku akan terima segalanya...kalu itu sudah ketentuan dariNya...aku harus terima segala takdir yang diberikan aku....

aku terlalu berharap dapat penjelasan dari mu secepat mungkin....

masihkah kau mengingati bunga coklat ini???....

No comments: