Terima Kasih Sahabat

26 December 2007

trauma kehilangan...


tinggal kenangan.... di mana kan ku cari ganti mu....

aku dan suami dalam situasi trauma sekarang ini...trauma kerana kehilangan kerana yang kami sayang selama ini...kereta yang banyak berjasa kepada kami...membawa kami dan keluarga ke mana-mana sahaja...


kereta aku bernombor pendaftaran WLW 5841 telah disamun di depan LRT Setiawangsa oleh 3 orang lelaki india pada jam 7 pagi semalam (25 Dis 20007)...kereta (toyota corolla berwarna silver) yang dinaiki oleh 3 orang lelaki india ni telah melanggar kereta yang dipandu oleh suami aku dari belakang...suami aku telah turun dari kereta untuk melihat kesan dari pelanggaran tersebut...semasa sedang melihat itu, seorang india telah menyerang suami aku dengan melibas parang panjang tersebut...syukur alhamdulilah suami aku dapat mengelakkan dirinya...kalu tidak aku tidak tahula bagaimana pula jadinya...india tersebut telah masuk ke dalam kereta aku dan telah melarikannya....nasib baik kawan suami aku dapat keluar dari kereta tu...kalu tidak confirm kawan suami aku ini pun turut dilarikan....


bila suami aku telefon aku mengatakan kereta kami telah disamun, rasa tidak jejak bumi rasanye aku ketika itu....seharian aku dan suami dalam keadaan bingung dan tidak tahu nak buat apa....yang pastinye kami telah membuat report polis dan jika ada apa-apa perkembangan pihak polis akan menelefon kami....


kami memohon kepada ALLAH agar kereta kami akan dijumpai dalam keadaan selamat....itu sahaja yang kami boleh harapkan...yang pastinya hari ini aku dan suami akan pergi ke bank untuk membuat tuntutan insurans....Ya ALLAH aku memohon pada MU agar segala urusan dalam tuntutan insurans ini akan berjalan dengan lancar....


aku dan suami redha dan pasrah dengan ketentuan dariMu Ya Allah, moga kami diberikan petunjuk dan hidayah dariMu agar permudahkan segalanya....


aku memohon jika kawan-kawan kalu terserempak dengan kereta iswara aeroback berwarna hitam bernombor pendaftaran WLW 5841 boleh la berhubung dengan aku....terima kasih kekawan...moga doa kalian dapat la mempermudahkan pencarian kereta kami ini...

1 comment:

ijah said...

sungguh takut...
saya doakan segala urusan dipermudahkan.......