Terima Kasih Sahabat

05 January 2008

berjaya akhirnya...

alhamdulilah akhirnya aku berjaya juga untuk menukar teratak buruk ku ini walaupun memakan masa yang lama...almaklumla antara salah satu rencana untuk tahun 2008 ini....lagipun dah lama tak buat perubahan di teratak ku ini...aku lihat semua kekawan yang lain semuanya dah bertukar rupa dan wajah...aku jua mahu begitu...

insya'allah baru la bersemangat waja untuk menulis...salah satu azam untuk tahun 2008 ini...aku cuba untuk menulis setiap hari itu pun jika diizinkan oleh Allah....jika aku tidak kesibukan dengan tugas harian di pejabat ku akan cuba untuk menulis....

2 comments:

s * h * i * m * a * h * z said...

hai risanur
salam perkenalan dr shimahz :)
moga mencapai sume yg di cita dan di azamkan..amiin

risanur said...

shimaz>>salam perkenalan juga :) thanks dengan doa yg diberikan..moga risa akan dapat mencapainye..