Terima Kasih Sahabat

14 January 2008

dalam kesakitan..


aku sedang dalam kesakitan...aku tengah sakit gigi...nak jumpa doktor gigi tapi takut..macam budak-budak kan...aku tak takut nak jumpa doktor lain tapi dengan doktor gigi la paling aku takut...

"ngeri + seram = naik bulu roma bila nak jumpa doktor gigi"

husband dah banyak kali pujuk ajak gi jumpa klinik...tapi ntahlah disebabkan dalam ketakutan tak boleh nak buat apa la...tak tau la kalau dah sakit sangat aku kena pergi jugak la...aku sanggup menonggeng untuk menahan kesakitan ini...tapi bila sakit ni menyerang di tempat kerja la yang susah sikit...tak boleh nak menonggeng tahan sakit...kena buat muka poyo la menahan sakit ini...

aku kena pergi juga la petang ini...kalu tak memang tak boleh nak concentrate nak buat keja la...ada ke cara tradisional untuk menghilangkan sakit gigi ini...

3 comments:

viruspadu said...

ok ler dear, jumpa doktor gigi x hape2 pun... bukannya sakit...

chehhh...

drp tahan sakit beh baik jumpa doktor terus

nanonano said...

kaka,
ade satu pokok tu,
ape name xtao la,
tp pokok tu xde daun xde buah xde bunga,
cume ranting2 sume cabang,
kat umah abg nano ade pokok tu,
ank2 die klu saket gigi,
sume tanak g jumpe doc,
so..patahkn ranting tu,
geget kat tempat saket,
alhamdulillah, brape minit jek ilang..
kaka nk?
tp kat terengganu la,
ekekke :p

risanur said...

viruspadu,
risa tak kisah kalu doktor lain tau..tp kalu doktor gigi jadi cam mengigil je..

nanonano,
rasenya akak tau pokok tu..kat sini diorang panggil pokok tetulang kot (xde daun, xde bunga & xde buah)...
boleh la soh nano pos dr terengganu asalkan ilang sakit ni...boleh ke tolong pos??