Terima Kasih Sahabat

29 December 2007

Eye On Malaysia...


persembahan laser...

29 dis 2007 yang lalu aku dan hubby pergi buat cuti-cuti Malaysia di sekitar Taman Titiwangsa Kuala Lumpur....dekat je bukannya jauh pun dari rumah..dalam 20 minit dah sampai tapi rase cam jauh je coz jarang datang ke Taman Titiwangsa....

disebabkan takut la kalu Eye On Malaysia ini akan ditutup pada 31 dis 2007 ini maka aku dan hubby gi la berjalan-jalan dan menghirup udara segar di sana...Ya Allah punyelah ramai manusia kat situ yang beratur nak naik Eye On tu...sanggup mereka beratur kan demi untuk naik dan melihat pemandangan dari atas Eye On...aku sahaja yang tak sanggup nak beratur..just ambik gambar saje dan melihat persembahan...



berdiri megah Eye On Malaysia...

berlatar belakangkan persembahan laser...

berlatarkan Eye On Malaysia...

No comments: