Terima Kasih Sahabat

21 January 2008

lega....nye!!!


alhamdulilah mesyuarat yang aku aturkan untuk pagi ini berjalan dengan lancar dan jayanye...mesyuarat yang aku aturkan dari awal Jan..pastu tertunda hingga ke hari ini...

aku gabra dan gementar dengan mesyuarat ini coz melibatkan banyak agensi luar dan banyak pihak plak..pastu melibatkan orang-orang yang berjawatan tinggi yang datang mesyuarat ini...tak tidur malam aku dibuatnye...coz aku la urusetia mesyuarat dan pembuat slide presentation...mana la tahu kalu ada 'slack' kat mane-mane yang kita tak jangka kan...alhamdulilah semua berjalan seperti yg dirancang....

bab yang paling memeningkan kepala aku ialah membuat minit mesyuarat..dahlah minit mesyuarat kena kuar dalam masa 3 hari...big boss aku dah siap 'sound' suruh siapkan dan hantar dalam minggu ni gak...no excuse....ntah ayat apalah yang aku nak goreng agar orang-orang yang membaca minit ini faham...pening kepala bila bab wat minit ni tau...ada sesapa yang terror wat minit tak boleh la bagi tips-tips yang mudah untuk membuat minit mesyuarat...

2 comments:

Faizah_Haris said...

RISA...
faizah plg menci wat minit n g miting....ishkk menciinyerr...muakakakaka...kalo wat minit last minit kompom segala ayat kuat...idea mencurah2

risanur said...

faizah haris,
takde sapa yg suka nak wat minit...tapi kerana paksa rela kenala wat jugak..risa tak leh wat last2 minit takut terhangit semuanye...hehehe..