Terima Kasih Sahabat

31 January 2008

maggi goreng riSaNuR...


maggi goreng rIsaNur...

semalam my hubby telah membuat request untuk aku masak benda yang simple, cepat dan sedap...apa yang aku fikir masa tu adalah maggi..yelah cepat dan simplekan..hanya 2 minit sahaja kita dah boleh makan...

untuk menyedapkan masakan maggi goreng ni aku telah membuat resepi sendiri iaitu maggi goreng risanur...aku telah menumis bawang besar, sambal cili kering dan aku udang serta isi ayam....aku juga telah menambah kicap manis dan sos tiram untuk menyedapkan lagi maggi goreng tersebut...

my hubby telah makan dengan penuh menyelerakan sekali...memang cepat dan sedap kata my hubby...bangganye bila dapat pujian dari hubby tersayang....alhamdulilah...moga aku akan selalu masak untuk my hubby tersayang
...

5 comments:

viruspadu said...

alahai sweetnya hubby puji u

mcm sedap ajer

tingin plak nak makan

Faizah_Haris said...

hmmm dah lama tak masak2 tuk hubby...hehehe
cedapppnyerrrrrrr...nak cikittt lorrr

nanonano said...

moga akn slalu msk tuk hubby??
nape slame ni xslalu msk ke?
haaaa..kantoi !
hehehe :p

risanur said...

viruspadu,
memang gembira biler dipuji oleh hubby sendiri...nanti risa bg resipi tu ok..

faizah haris,
moga kita sesama rajin masak utk hubby kita ok...

nano,
mmg jarang masak coz makan berdua je..selalu masak bila rajin dan tak penat...moga nano tak kan ikut akak bila nano dah kawin nati :)

risanur said...

viruspadu,
memang gembira biler dipuji oleh hubby sendiri...nanti risa bg resipi tu ok..

faizah haris,
moga kita sesama rajin masak utk hubby kita ok...

nano,
mmg jarang masak coz makan berdua je..selalu masak bila rajin dan tak penat...moga nano tak kan ikut akak bila nano dah kawin nati :)