Terima Kasih Sahabat

15 January 2008

Mek D...





semalam my hubby telah belanja aku makan Mek D...my hubby teringin nak makan burger "rezeki" (prosperity)....dah 2 kali my hubby makan burger ini dalam jangka masa terdekat...mengidam kot...ntah apa yang sedap sangat dengan burger ni ntah...yang pastinye aku memang suka makan burger Bigmac...itu akan menjadi pilihan utama aku jika ke Mek D...itu la burger yg sedap bagi aku....

aku yang tengah menderita sakit gigi masih lagi teringin nak makan sundae kacang merah...memang sedap dan marvelous la...teringat masa zaman budak-budak dulu makan 'aiskrim Malaysia' kacang merah...pas makan sundae tu apa lagi menderita la....makan ubat sakit gigi sambil menonggeng kesakitan la...nak wat camne kan...dah diri sendiri menempa maut...

4 comments:

Faizah_Haris said...

a'kum....
hai salam perkenalan...hehehe...
cedappp nyer mek D ituu....aduh lapo aah

risanur said...

faizah_haris,
salam perkenalan gak..tq krn sudi dtg jenguk teratak buruk risa..mmg la sedap Mek D tu...jgn jeles tau

viruspadu said...

ye ye sy sgt jeles ok, sbb sy dah x boleh makan itu beger

risanur said...

viruspadu,
byk kan bersabar ye vp, nati bila dah sihat vp akan boleh makan..jaga kesihatan dulu k...