Terima Kasih Sahabat

16 January 2008

no idea...



"aku rindu sungguh dengan anak-anak buah ku ini...bila la dapat jumpa mereka ni..."

aku nak menulis sangat kat dlm blog ni tapi otak aku beku + sejuk....no idea...ntah mana pergi menghilangnya ntah...padahal banyak jugak ceta menarik dalam hidup ini tapi tak pandai nak menulis....

takde idea langsung nak menulis...aku jeles dengan member-member blog yang lain....ada je ceta everday dan every time...jeles tau coz otak aku ini tak pandai mencetuskan idea seperti mereka...insya'allah akan ku cari bagaimana ingin menulis dengan baik dan bernas...

5 comments:

Faizah_Haris said...

comeyyyynyerrr....
nak nak yg baby baju biru ituuu....

risanur said...

faizah_haris,
memang comeyy kan, jgn jeles...tapi tak boleh le bg cam tu je...anak org tu...

viruspadu said...

kalu wendu, gi la jengok2 mereka... mesti depa hepiiii

risanur said...

viruspadu,
memang la nak jenguk diorang tu tapi rumah diorang jauh la..keta risa kan dah kena samun...sedih tau...

Faizah_Haris said...

hehehhe....
tul tuuuu......