Terima Kasih Sahabat

08 January 2008

SKT...

hari ini aku pulun buat SKT utk tahun 2007.....hanya orang keja gomen yang tau pa dia SKT tu...penilaian setiap tahun yang perlu dibuat semua kakitangan awam di Malaysia ini...

apa la aku nak 'goreng' ayat dalam SKT ni....aku ni bukan nye pandai nak goreng sampai hangit...takut tak hangit tapi rentung je....hehehe....

yang pastinye bukan senang nak maintain markah macam tahun lepas...kena 'fight' la kalau markah tu nak maintain...kena banyak bersoal jawab la dengan PPP...alasan yang kita nak beri tu kena kukuh dan munasabah....semua orang berangan nak jadi pekerja cemerlang kan...cuma bukan senang nak dapat....hanya Allah yang menentukannya...

No comments: