Terima Kasih Sahabat

31 January 2008

sourvenior dari overseas...


aku dapat cawan kecik dan key chain...

key chain yg aku perolehi dr oberseas...

hari ini aku telah dapat sourvenior dari jauh iaitu dari oversea ...aku dapat daripada my ex boss yang further study kat sane (california)...

tak sangka dia masih mengingati pada aku di sini...alhamdulilah...memang aku ini pengumpul key chain dari mana-mana pun...oleh tu sesapa yang nak bg aku present senang je just bagi key chain tempat yang korang pergi...boleh kan!!!!coz setiap key chain yang aku terima ada sentimental value pada key chain tersebut dan keistimewaan nye tersendiri bg sesuatu tempat tu walaupun aku tak penah pergi.....lagi pun murah je kan...

2 comments:

viruspadu said...

cantik2 keychain tu,

exbos further study kat mana?

risanur said...

viruspadu,
exboss study kat california..further study utk PhD...