Terima Kasih Sahabat

07 January 2008

tak suka...


aku tak suka tau kalau meeting yang dah di setup tiba-tiba je kena buat penangguhan atau pembatalan....aku tak suka bila tahu je pasal penangguhan tu selalunya lambat....selalunye mesti lagi 15 minit nak balik...ini semua kes dari chair meeting la...nak wat camne dia yang lebih berkuasa....kena la mengikut...confirmla susah nak call semua orang yang terlibat dalam mesyuarat tu kalu yang melibatkan hampir 30 orang ahli mesyuarat...for sure aku nak kena batalkan tempahan bilik mesyuarat dan makanan....yang pastinye aku akan kena marah kerana lambat bagitau atau diorang yang tak diinform tentang penangguhan mesyuarat tu...cara alternatifnya aku akan telefon dan emel...tapi bukan senang kalu nak buat call last meeting confirm orang tu takde la...kalu ada nombor handphone memang senang la...

lagi satu yang aku tak suka kalau mesyuarat itu ditangguhkan kepada hari lain...yang paling aku bengang kalu surat panggil mesyuarat tu baru saja diedarkan tiba-tiba dapat panggilan suruh tangguhkan....nak kena buat surat penangguhan...aku tak tau la kenapa kena buat keja banyak kali tau...kita orang bawah kena la banyak bersabar...almaklumla 'orang kecik' dan mengikut arahan 'saya yang menurut perintah'...


No comments: