Terima Kasih Sahabat

19 February 2008

duGaaan Yg MeLampAUuuuuu...


yang pastinye aku memang susah untuk aku buat atau nak tulis n3 baru....aku tidak tahu mengapa terjadi begini nasib ku ini...

aku harus banyak bersabar dengan dugaan yang diberi ini....aku perlu pupuk kesabaran yg amat tinggi dan kental...di IE aku tak boleh nak view atau nak log in pun blog aku....kalu di Mozilla plak hanya boleh view sahaja tapi tak boleh nak log in dan nak beri komen pada member2 punye blog...agaknya pc aku tu nak soh aku buat keja dari pagi hingga petang...tak boleh nak view atau nak surf blog kekawan aku yang lain...sakit kepala tau kalau asyik nak mengadap pc untuk buat kerja je...fikiran dan otak kita ni nak jugak hiburan kan....

ni pun aku dok menumpang pc kawan yang aku pergi kursus....nasib baiklah kawan aku ini bagi password pc dia...kalu tak memang tak berupdate la blog aku ini...aku tak berkesempatan la nak surf dan tinggalkan jejak kat blog kekawan...kesiannye kat diri ku ini...

Ya Allah kau kuat kan semangat aku ini agar aku tabah menghadapi masalah ini...

No comments: