Terima Kasih Sahabat

25 February 2008

kehiLanggaN diRi SEndiri...


aku takde mood nak cakap dengan sesapa dari semalam lagi...aku sendiri pun tidak tahu mengapa...yang pastinye bila aku bercakap je confirm aku akan jadi baran dan marah pada orang yang tanya pada aku...kesian kat my hubby kerana terpaksa melayan karenah dan sikap pelik ku ini...bukan aku sengaja untuk berbuat demikian tapi aku seperti terpaksa melaluinya...aku tidak bagaimana untuk diterangkan...

aku sendiri tidak tahu mengapa jadi camni...yang pastinye dari buka mata pagi semalam hingga kini aku rasa macam hilang 'sesuatu' dari hidupku ini...tapi aku tidak tahu apa yang membuat aku jadi begini...

yang pastinye bila aku dok sorang-sorang airmata ku ini akan menitis tanpa disedari...aku cemburu dengan kebahagian orang yang mempunyai baby...aku rasa diriku ini tidak lengkap tanpa kehadiran cahaya mata...aku rasa kan diriku ini tidak sempurna seperti orang lain...aku kesian melihat suami aku yang kepinginkan seorang cahaya mata namun aku tidak mampu untuk memberinya...aku tidak sanggup melihat baby yang comel dan cute yang lalu di hadapan ku...aku cuba untuk berlagak seperti biasa namun hati ini tidak dapat disembunyikan...hanya Allah yang mengerti perasaan aku dan suami ku...

sekarang aku rasa sunyi dan sepi...seperti aku kehilangan semangat untuk menikmati kehidupan ini...Ya Allah kuatkan semangat aku kembali...aku ingin menikmati segala kehidupan yang Kau berikan kepada hamba-hamba Mu...semoga aku dan suami akan menikmati saat-saat untuk menimang cahaya mata..insya'allah...hanya padaMu aku memohon dan meminta....

aku rasa lega apabila dapat meluahkan apa yang kurasa kan ketika ini...moga selepas ini aku akan mejadi seperti biasa...iaitu suka senyum dan menyakat kawan-kawan...yang pastinye aku jua rindu dengan diri ku yang lama...

1 comment:

nanonano said...

sabar la kak,
mane tahu ade hikmah sebalik tu,
:)