Terima Kasih Sahabat

25 March 2008

aku dlm kEriNdUaN...


aku teramat rindu sangat dengan 'dia'...memang sangat-sangat rindu...sehinggakan malam tadi aku bermimpi berjumpa dengan 'dia'....

aku dah lama sungguh tak berjumpa dengan 'dia'....hampir 5 tahun setelah kali terakhir berjumpa di taman KLCC...aku rindu dengan senyumannye....aku rindu dengan senda gurau yang akan membuat aku ketawa sepanjang bersama dengan dia...

entah bila agaknya aku akan bertemu dengan 'dia' lagi...aku berharap sangat untuk bertemu dengan 'dia' walaupun hanya sebentar cuma...namun tidak pasti biler agaknye...semuanya ketentuan dari Allah...kita hanya mampu merancang namun Allah yang menentukannya....

'dia' yang aku maksudkan adalah naufa eelza kin....adik angkat kesayangan aku sejak dari zaman sekolah menengah lagi....memang aku teramat rapat dengan dia....segala masalah yang aku hadapi aku akan ceta pada nya...aku masih ingat lagi semasa 'dia' datang semasa hari perkahwinan kembar aku pada 6 tahun yang lepas...memang aku teramat gembire dengan kedatangan nye...'dia' sempat mendendangkan lagu semasa majlis tersebut....aku rase gembire sangat dengan kehadiran nye ketika itu...

nik, bila agaknye kita akan bertemu???

p/s : rase-rasenye familiar tak dengan muka ni???alah penah berlakon dalam ceta Spa Q satu ketika dahulu....

2 comments:

nanonano said...

saspen je akak ni..
ingtkan kekaseh gelapku td, :p

kecit ar gmbar kak..
xnmpak..

risanur said...

memang saje nak wat nano saspen pun..jgn pk yg bukan2 tau...ADIK tu..