Terima Kasih Sahabat

12 March 2008

impian my hubby..


hari tu masa gi Leno wangsa maju, my hubby telah 'bertemu' dengan kekasih hatinye dan idaman jiwanya...punyelah tengok tak berkelip biji mata dia memandangnya....dalam hati dok berangan nak kan satu juga macam orang tu dan siap tanya kat orang aku, kenapa orang ni pakai dulu dari saya...aku jawab dah dia pun mempunyai minat yang sama...nak tahu apa yang dia dok belek sangat tu....dia dok berangan nak dapatkan satu motor YAMAHA 150CC...memang dia berkenan sungguh dengan motor yamaha 150CC ni...asyik berangan je kononnye dia yang bawa....kesian jugak aku melihat dia membelek motor tersebut...kalu aku ada duit boleh la aku belikan dengan tunai...yang aku hanya boleh kata insya'allah kita akan dapat satu hari nanti dengan daya usaha kita...

3 comments:

nanonano said...

gune kad kedit lor,
huhuhu :p

viruspadu said...

insyaAllah dpt jugak dia nnt beli moto tu

risanur said...

nanonano,
mmg sonok kalu guna kad kedit masa tu je...cukup bulan nak bayar pakai air liur la..

viruspadu,
insya'allah sama2 la kita doakan moga dapat beli motor tu...