Terima Kasih Sahabat

07 March 2008

KeReTa...


aku geram sangat dan tak tahu nak luah kan macamne...aku dah la 'patah kaki' hampir 3 bulan kerana tidak berjalan ke mana-mana tanpa kereta...pastu setiap bulan aku membayar 'kosong' sahaja hampir suku dari gaji aku untuk bayar di bank...

kereta aku dah tersadai di balai polis hampir sebulan....dan sekarang ni tersadai di bengkel hampir 3 bulan...ini gara-gara bengkel tu menunggu set alarm (kunci)...setiap minggu aku call bengkel tu...rase cam nak je beli kereta baru tau....kesian aku tengok kereta kesayangan aku yang berpanas dan berhujan tanpa memndapat belaian dari tuannya...

p/s : apa yg harus aku lakukan....pening kepala tau...nak gi jalan-jalan kena naik motor...kalu hujan confirm la dok kat umah je...bosannnnye......

1 comment:

nanonano said...

nek moto ar bes kak,
berhujan berpanas,
baru romentik
:p