Terima Kasih Sahabat

18 March 2008

pEnguMumaN yanG diNantikan...


akhirnye terjawab jua teka-teki yang bermain diminda dan fikiran sejak selepas pilihanraya lagi....

pak lah sudah menjawab teka-teki yang bermain selama ini dengan pengumuman kabinet baru tengahari tadi...yang pastinye aku sudah mendapat tahu sapa menteri dan timbalan menteri...menteri baru kami adalah Datuk Dr. Ng Yen Yen dan timbalan menteri plak Puan Noriah Kasnon...

tak boleh buat kerja aku selagi pak lah tak umumkan barisan kabinet baru ini...coz ada khabar yang mengatakan kementerian kami akan dibubarkan...namun alhamdulilah...segalanye sudah dijawab tepat jam 12.15 tengahari tadi...

that means aku perlu memulakan la kembali kerja yang aku malas nak buat dari semalam...semua projek yang sedang berjalan dan akan berjalan perlu diteruskan seperti biasa....tak boleh lagi menggunakan alasan malas nak buat kerja (konon dibubarkan lah)....
p/s : kalu ikutkan hati memang malas sebenarnye nak wat kerja...ngatuk la.. (boleh tak???)..semuanye alasan kan...

1 comment:

viruspadu said...

jangan malas2 tau

(cheh macam la yg tukang nasihat ni rajin sgt)