Terima Kasih Sahabat

04 April 2008

dugaan dariMu...

masa di pantai kuala terengganu...(takde kena mengena dgn n3 pun)

aku nak sangat update macam-macam ceta...tapi masalah kat pc aku ni membuat kan aku terbataslah dalam membuat n3 baru (gara-gara blogspot di block oleh 'orang tu')...rase nak wat n3 baru terlalu membuak-buak tapi bile dah nak mula hilang segala idea (aku terpaksa pinjam pc orang, that why aku susah nak wat n3 baru)..kalu kat pc sendiri semua ada kan..selesa dan mudah nak ambik gambar pa yang diinginkan...ini kalu nak wat n3 baru kenalah simpan pc dalam pen drive...that why aku rasa cam susah je nak wat n3 baru...bukan senang nak pinjam pc orang lain kan...kalu nak pakai pc member pun kena la minta izin dahulu...bukannye boleh main redah je...(yelah masing-masing ada pc sendiri kan)....

aku bersyukur kerana dapat kawan yang memahami kesusahan aku...yelah sapa yang tak nak update blog kan...aku jeles dengan blog kekawan yang senantiasa upadate (cam nano, zaimah, faizah_haris)...memang risa sangat jeles tau...teramat-amat jeles...tapi dah dugaan kan...yang perlu aku lalui dalam menghadapi kehidupan ini...

p/s : memang sahla aku kena beli notebook dan pasang streamyz kat umah...memang confirm setiap hari aku update blog...aku ingat nak wat pinjaman la...ada sesapa yang sudi nak bagi sumbangan tak??tolongla hamba Mu ini...

3 comments:

nanonano said...

sabar je la kak..
yg penting akak buat kerja akak kat opis tu..
xnyusahkan sesape..
akak xde kad kedit ke??
wat beli note book..
xpun wat ansurans mudah ngn aeon..
:)

Faizah_Haris said...

risaaa...
sabaaaaqqq sabaaqqq wehh...hehehe...cobaann!!

linduu gakkk nak baca n3 risaaa..
cepat22 g bli notebookk tauuu...

rileksssss ok..jgn tensen2

risanur said...

nano,
thanks nano krn beri support pd akak supaya tidak berputus asa...pasal nak wat ansurans notebook tu kena pk pjg skit..

faizah haris,
tq faizah...insya'allah ada rezki risa akan tulis n3 baru..