Terima Kasih Sahabat

18 April 2008

KK dalam kenangan part 1




masa dalam flight...

ceta yang aku nak ceta ni sebenarnya dah basi..tapi nak wat camne kan aku tetap gak nak ceta pasal percutian aku di kk pada last week...alhamdulilah aku dapat menunaikan impian mak aku untuk naik flight akhirnya tertunai...aku gembira melihat mak aku tersenyum kegembiraan walaupun masa first time flight tu naik mak aku gayat....

aku bercuti bersama dengan mak, my hubby dan 2 orang adik pompuan pada 11 april 2008 yang lalu dengan pesawat air asia jam 11.10 pagi...kami sampai di terminal 2 kk jam 1.40 petang....kami menginap di promenade hotel apartment....

kk adalah satu bandar yang padat jugak seperti bandar-bandar lain...cuma makanan nye yang mahal sikit la dari kl..makanan nye juga ada yang pelik-pelik yang kita tak penah lihat di sini...

yang pastinye aku seronok melihat mak aku gembire...tu yang membuatkan hati aku puas melihat hasrat dan impian mak tertunai....

yang pastinye kat kk jam 6.15 petang dah maghrib dan jam 6 pagi matahari dah terbit...kami hanya pusing-pusing di pasar filipino dan night marketnya saja...takdelah sampai mendaki gunung kinabalu atau pusing kepulauan borneo...hanya pusing dan berjalan di bandar kota kinabalu...


promenade hotel apartment

 centre point sabah..


1 comment:

Fragmentadora de Papel said...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Fragmentadora de Papel, I hope you enjoy. The address is http://fragmentadora-de-papel.blogspot.com. A hug.