Terima Kasih Sahabat

21 April 2008

sepetang di tanjung aru....




selepas abis bershopping di pasar filipino, kami telah pergi ke pantai tanjung aru dengan menaiki bas...memang adventure sungguh naik bas di sana...pelik tau...coz van yang kita naiki tu dipanggil bas mini...pastu jika nak berhenti kat mana-mana tempat kita perlu ketuk kat atas bumbung van tersebut...takde loceng tau...yang bestnye kami siap sesat lagi...bukan sesat apa kami tidak bagitau kat pemandu bas mini tu yang kami nak gi pantai tanjung aru...

kami tak faham bahasa yang pemandu tu cakap....yelah orang sabah cakap kan banyak 'bah' belakangnya...kami mengiyakan aje..padahal apa yang difahami oleh pemandu tersebut tak sama dengan apa yang kami bagitahu...macam bercakap dengan ayam dan itik la...tapi alhamdulilah sampai juga kaki kami menjejak pasir pantai tanjung aru...memang cantik pemandangan di waktu senja...waktu senja kat sini pukul 6.15petang....kalu ikutkan kat kl masih petang tapi kat sini dah waktu maghrib...

layan la pict-pict yang diambil di pantai tanjung aru..


No comments: