Terima Kasih Sahabat

04 August 2008

Alhamdulilah...

Alhamdulilah akhirnya aku dapat juga mencapai cita-cita aku....

walaupun semalam Allah telah menduga aku dengan hebatnya (hampir aku berputus asa dalam hidup ini), namun pagi ini Allah telah memberikan khabar gembira pada diri ku...benarlah kata orang "setiap sesuatu kejadian itu ada hikmahnya"....

Syukur ke hadrat Illahi moga aku dapat mencapai segala impian aku dengan jayanya...namun semua itu adalah ketentuan dariNya...hanya padaNya aku berserah segalanya...kita hanya mampu merancang namun Allah akan menentukan segalanya...

dapat jugak aku melaksanakan antara wishing list untuk aku tahun ini...insya'llah dapat jugak aku menunaikan azam tahun untuk 2008 ini...insya'allah....

6 comments:

Azura said...

huhuhuhuhhu...,hope risa kembali dengan semangat yang baru..yuhoooo!!!!!!

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

salam
akak pun percaya pada kata-kata setiap yang berlaku ader hikmahnyer

CRAZY BEAUTIFUL88 said...
This comment has been removed by the author.
risanur said...

azura >> insya'allah risa kembali dgn semangat yg baru..tq azura krn mendoakannya...

crazy beautiful88 >> salam kak..mmg benar setiap yg berlaku ada hikmahnya...cuma kita perlu bersabar dgn apa yg berlaku...

Syida said...

apa cita-cita yg tercapai tuh kak?? sharelaaa if u don't mind:)

risanur said...

syida >> insya'allah nati akak bgtau kat syida...ada masa nanti k...