Terima Kasih Sahabat

18 August 2008

:(

aku dalam kesedihan sesangat....barang yang paling aku sayang telah rosak...itu adalah antara barang wish list aku untuk tahun ni...dah la aku dapat present awal tahun ni...alih-alih dah rosak tak sampai setahun pun...rasa ralat sangat...rase cam nak putar kan je balik masa saat sebelum barang tu rosak...

mp3 aku dah masuk dalam washing machine...rasa bengong kejap bile barang yang kita sayang dah rosak...ini gara-gara my hubby letak mp3 tu dalam kocek baju...dapat kat aku tak seluk poket terus je masuk dalam washing machine...siap dah sidai kat ampaian aku masih tak perasan... :(

biler aku sms my hubby mana mp3 (kononnye baru nak melayan perasaan la kononnye)..my hubby boleh jawab cuba tengok dalam poket baju....aku terus terpa ke ampaian dan tengok mmg cantik je mp3 tu ada dalam poket....alih2 memang layan perasaan pun...

rase sedih dan down sangat...nak sedapkan hati aku sms kat hubby soh dia belikan aku yang baru sempena my birthday present tak lama lagi....aku nak sangat...malang sungguh nasib ku ini...rase cam hilang jap jiwa dan nurani ku ini....nak wat camne dah tertulis begini nasib mp3 ku ini...akan ku tuntut janji my hubby untuk belikan yang baru...aku nak gak mp3 baru....tak kire...

mp3 yang aku rindu saat ini...aku sayang sangat dgn mp3 ni coz present kan...

4 comments:

luna said...

anggap saja ia barang pinjaman yang dh tamat tempoh pinjaman...

mungkin nasib MP3 berakhir di situ utk memberi laluan pada ganjaran yg lebih baik utk ko.. :)

Azura said...

lho...sampai di jemur pun tak pasan lagik mp3 tuh duk kat situ..memang hebat die nyorok kat situ... takperlah..nanti suh oang yang kasik present tuh bagi balik mp3 tuh hokayy...

risanur said...

luna >> mmg kena anggap camtu la..brg yg dah tamat tempoh...hope ada hikmah disebaliknye...

azura >> mmg tak perasan pun...mmg cantik je mp3 tu menyorok..nak soh azura la bg present kat risa sempena besday risa :)...boleh??

cikgu jawe said...

pssssttt.. mintak kt hubby mp4 ke ipod nano ke.. hehe

isk.. mp3 dh le. jgn susahkan hubby. tak elok.. kikiki