Terima Kasih Sahabat

25 August 2008

hAri WAniTa...

tanggal 25 ogos setiap tahun adalah Hari Wanita Kebangsaan (peringkat Malaysia)...akan disambut setiap tahun yang dikelolakan oleh Kementerian Pembangunan Wanita, Keluarga dan Masyarakat...selalunye dibuat di stadium bukit jalil kuala lumpur...tapi untuk tahun ni dibuat di Pusat Konvensyen Antarabangsa Persada Johor, Johor Bahru....Tema untuk tahun ni ialah "WANITA PENJANA EKONOMI NEGARA" yang akan dirasmikan oleh YAB PM...

selamat menyambut hari WANITA kepada semua yang bergelar seorang wanita...moga golongan wanita akan menjadi seorang yang berjaya di mata dunia dan dapat menabur bakti untuk bangsa, agama dan negara...insya'allah...

10 comments:

nanonano said...

akak pun join skali ke,
slamat hr wanita tuk akak,
:D

ad3ck said...

hari lelaki bile eh? tau dak?

risanur said...

nanonano >> akak tak join utk thn ni coz wat di johor...slmt hari wanita gak utk na...

ad3ck >> hari lelaki belum ada lg..kita tunggu kementerian lelaki ditubuhkan :)

sultan said...

kalo golongan yg tengah2 tu bole x sambut hari wanita ni... :P

nasazfrog... said...

ermm tak perasan la pulak hari wanita,,, sabo jer la aku neh kan... buat kat jb lak tuh,, sungguh ku tak tau...

biskutrajin said...

la...smalm hr wanita sedunia ka?patut la rse happy semacm je smalm..hehhe

risanur said...

sultan >> susah la nak jwb pertanyaan tu...sensitif!! :)

nasazfrog >> mcmane wanita sendiri tak perasan ada sambutan hari wanita..wat kat jb lagi...kalu nasaz gi pun bukannye jauh pun...kita sambut next year...

bisukt rajin >> a'ah semalam hari wanita kebangsaan (m'sia) bukannya dunia..kita ni wanita setiap hari je happy :)

Mr PenyuBiru said...

Selamat Hari Wanita!

tapi kan apa tujuan buat hari wanita ek?

Mira said...

xtau plak 25hb hari wanita..
hehehehe

risanur said...

mr penyu biru >> slmt segalanye...tujuannye utk hargai segala pengorbanan&jerit perih yg golongan wanita lakukan demi keluarga, bangsa, negara & agama...

mira >> thn depan kena ingatla tarikh 25 ogos hari wanita...kita dihargai sebenarnya...