Terima Kasih Sahabat

27 August 2008

poTLucK part II...


yang baju pink tu la besday girlnye...

potluck kat tempat aku berlangsung seharian...ada second part pas lunch tadi...memang perut ni penuh dengan pelbagai makanan....potluck part II ini kami petang ini kami makan plak kek besday yang disponsor oleh kak shida coz hari ni besday dia....ditambah dengan popia basah, buah-buahan dan makanan dari pagi tadi...

memang asyik makan aje la hari ni...memang tak wat keja pun....almaklumlah semua bossnye takde...semuanya jadi boss sendiri2...bukan senang nak dok macam ni seharian...memang makan gaji buta hari ni...aktiviti kami asyik makan dan berborak je...memang nikmat sungguh kehidupan ni kan..

happy besday kak shida...moga panjang umur dan dimurahkan rezeki...

2 comments:

Faizah_Haris said...

waaaaaaaaaaaaaa kek coklatttttt tuuuu!!! dappnyerrr

risanur said...

faizah_haris >> memang la sedap kek coklat tu..tambahan lagi orang belanja plak tu..