Terima Kasih Sahabat

13 August 2008

sudah bersedia???

adakah aku sudah bersedia????
dari segi mental dan fizikal...
dari segi rohani dan jasmani...
dari segi sumber kewangan...

adakah aku sudah bersedia???
untuk memikul tanggungjawab yg amat besar ini...
untuk memegang 'title' as the '.....'

adakah aku sudah bersedia???
untuk mengorbankan masa...
untuk mengorbankan kepenatan...
untuk berkorban apa sahaja...

untuk mencapai impian, cita-cita dan matlamat yang aku azamkan...

YA, YA, YA....
insya'allah aku akan cuba bersedia, memikul dan berkorban segalanya...dengan berkat doa dari suami, mak dan keluarga...aku akan mencapai impian, cita-cita aku dan aku akan membahagiakan kalian...doakan kejayaan aku agar segalanya berjalan dengan lancar...

6 comments:

nasazfrog... said...

risa apakah disebalik tittle itu,,, kasi tau lah...

risanur said...

nasazfrog >> surprise...rase2 nye apa ye...teka la..kalu nasaz dpt teka risa bg hadiah... :)..jgn marah tau..

cikgu jawe said...

risanur nak sambung belajar ye. atau nak buat rumah baru. hehe.

betulkan? nak hadiah! :P

risanur said...

cikgu jawe >> camne CJ boleh jwb betui ye..kalu firasat sorang cikgu mmg tak boleh disangkal kan..kalu nak hadiah bgla alamat??

cikgu jawe said...

teka aje risanur. takpe lah hadiah tu. aku gurau jek.. :P

utk berjaya dlm hidup, perlukan keberanian dan pengorbanan. begitu juga belajar. Insyallah.. tak rugi tuntut ilmu.

risanur said...

cikgu jawe >> thanks atas nasihat yg diberi..hope risa boleh berjaya dgn pengorbanan & keberanian yg risa wat ni...insya'allah..