Terima Kasih Sahabat

05 August 2008

tertekan...

knp orang lain yang bersusah payah untuk membuat sesuatu kerja tu tapi orang lain yang dapat nama....aku rasa geram dan tertekan bila ianya terjadi kat atas diri aku sendiri...coz selalunya aku dengar member2 lain yang kena...kali ini kena batang hidung sendiri memang aku panas hati sungguh..terus rasa cam malas nak wat keja sungguh-sungguh sbb orang lain yg dapat nama...

"lembu punye susu sapi dapat nama"...it's not fair to me...memang aku terasa setelah aku berpenat lelah untuk membuat dan telah nampak hasilnya alih-alih orang lain yang akan mendapat kata-kata pujian....

memang banyak dugaan yang perlu ditempuh dalam kehidupan yang penuh fana ini...

6 comments:

viruspadu said...

saya pun selalu kena mcm ni

sgt sakit hati tau

tp... nak buat mcm mana, pasrah jer

takpe, ada masa nnt, kebenaran akan muncul jua

risanur said...

viruspadu >> mmg sakit ati teramat sgt...kita bersusah payah tp org lain dpt nama...ntahla kena sabar byk...

Azura said...

saya pun kena jugak.. tapi lately nin saya melawan sekit.. sebab.. tak tahan lah.. risa hope u kuat.. he he he

Mohd Kamal said...

Dah letih dah....bab keja berkira. Tapi bila dapat nama sorang2 jer..

risanur said...

azura >> kalu ikutkan nak melawan tp big boss yg bg arahan camtu..kenalah bersabar...kena pendamkan perasaan je lah...insya'allah risa akan kuat..

mohd kamal >> mmg letih kalu dpt situasi bekerja camni...kita setengah mati wat keja tp org lain yg dpt nama...

nanonano said...

sabar je la kak,
:)