Terima Kasih Sahabat

26 September 2008

duit raya...



alhamdulilah aku dapat duit raye alam maya...daripada sangkelu nun jauh di perlis....tak sangka plak boleh dapat duit raye di alam maya...bestnye kalau dapat duit tu depan mata...confirm dengan senang hati aku nak gi jalan TAR masa lunch time ni....lagipun memang aku belum shopping raye lagi...thanks sangkelu kerana sudi memberinya walaupun dari jauh...

disebabkan duit tu notnya tak berapa banyakkan aku tak 'sudi' nak jadi kedekut lagi untuk memberi pada orang lain...almaklumlah not RM 50 je kan...kalu sudi nak terima pun maybe aku sudi bagi sorang singgit je...terutama pada nano di kuantan kesian dia demam dan akan baik bile aku bagi duit raye...jangan marah na akan gurau je...almaklumla kita nak raye kan...kena la gembire kan hati yang lara ini....

1 comment:

mim.ya.ra.alif said...

selamat raya kak
maaf yek
thn ni beraya kg sape??