Terima Kasih Sahabat

29 September 2008

Hepi Besday...

~ 30 september 2008 bersamaan 30 Ramadhan 1429 ~

30 tahun dahulu tepat jam 11.58 pagi sepasang kembar perempuan telah selamat dilahirkan di HKL.....aku bersyukur kepadaMu Ya Allah kerana aku dan kembar telah lahir ke dunia tanpa ada sebarang cacat cela walaupun kami telah dilahirkan secara forsep....

aku bersyukur kerana tahun ini hari kelahiran aku jatuh pada akhir bulan ramadhan...kalu ikutkan hari kelahiran aku 30 tahun yang dahulu aku lahir pada bulan syawal....maybe tiada sambutan yang akan disambut almaklumla semuanye sibuk nak buat persiapan hari raya untuk esoknya... asalkan aku dapat menghirup nafasMu dengan penuh kesyukuran...

setiap tibanya 30 sept, aku akan sujud syukur kepadaMu kerana telah menambahkan usiaku....walaupun kekadang tu aku rasa seperti begitu cepatnya waktu berlalu...tahun ini aku dah ada pangkal '3' di hadapan....rasa macam ngeri je apabila nak jejakkan kaki ke alam 30 an...

almaklumla aku masih belum lagi mempunyai cahaya mata tidak seperti kembar ku yang mempunyai 3 orang cahaya mata....namun aku pasrah dan redha dengan ketentuan yang telah kau tetapkan untuk ku....aku menerima segalanye dengan rasa bersyukur namun aku mengaku kekadang aku khilaf sebagai insan yang lupa diri....setiap insan inginkan kebahagiaan, kegembiraan, keceriaan dan segala yang indah di dalam kehidupan tidak kecuali aku....

myspace glitter

alhamdulilah untuk segalanye Ya Allah...aku mohon padaMu agar aku dipanjangkan usia, dimurahkan rezki, dipermudahkan dalam segala urusan, dipanjangkan jodoh dalam rumahtangga dan jauh kan segala musibah untuk diriku, kembar ku dan keluarga....aku mohon padaMu agar aku dikurniakan cahaya mata untuk menyerikan lagi rumah tangga yang aku dan hubby bina...insya'allah...

pimp myspace profile

p/s : aku tak kira aku nak gak wat entry pasal besday aku...disebabkan aku bercuti mulai esok aku publish gak hari ni...hope jangan ada yang 'termuntah' baca n3 yang terawal sehari ini...almaklumla nak cari publisti murahan...

12 comments:

mebby said...

Happy Birthday Risa...Dan selamat hari Raya Maaf zahir dan Batin..beshnyer ader TWIN..

Siti Fatimah said...

Happy Birthday kak....Smoga dipanjangkan umor..dimurahkan rezeki...dipermudahkan urusan kehidupan....Dan di beri cukup kesihatan dan keyakinan untuk memiliki suatu lagi kehidupan iaitu zuriat yg baik dan dirahmati olehNya...amin......smoga bergembira dihari akhir sebelum raya...eheheheheh

cikgu jawe said...

moga2 doa risa dimakbulkan Allah. slmt harijadi. slmt hari raya.

mim.ya.ra.alif said...

happy birthday kak... mira lahir bulan syawal :)

13may said...

hepi besday!

:)

KM said...

Selamat Hari Lahir.....moga anda terus diberkati...

viruspadu said...

vp, En. Laloque dan An-Nisa ingin mengucapkan SELAMAT MENYAMBUT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR DAN BATIN

Selamat hari lahir :D

ad3ck said...

risanur, selamat hari lahir semoga panjang umur dan murah rezeki. ku pong lahir dalam bulan syawal ;).

nanonano said...

akak..
owg tatao pun akak de kembar,
xpernah citer pun..
tayang sket..

nasazfrog... said...

tak terlambat rasenye untuk ku mengucapkan hepi belated besday utk kalian.. :)

mama ranggie said...

dah terlamabt pun nak wish..tp nak wish gak..hepi besday sayang...

risanur said...

terima kasih diucapkan kepada semua blogger yg wish besday pada risa...
pada nano mmg akak ada twin pun..nati akak tayang muka twin akak tu..