Terima Kasih Sahabat

02 September 2008

i'm back...

aku telah kembali dari bercuti selama 5 hari....tahap kemalasan dan mengantuk yang melampau...dahla cuti lama ditambah plak dengan mood pose....nak wat keja pun jadi cam tahap lembab dan slow je (alasan semata-mata) padahal memang malas nak wat keja...

aku bercuti selama 5 hari tidak ke mana-mana pun..hanya memenatkan badan dan meletihkan segala urat saraf kerana persandingan adik lelaki aku yang berlangsung pada 30 ogos 2008 yang lalu...wat kenduri mana yang tak penat kan...tambahan plak kenduri ni kami anak-beranak pakat masak sendiri untuk para jemputan yang hampir 200 orang....

alhamdulilah semuanya telah berjalan dengan lancar walaupun pelbagai dugaan yang kami hadapi....walaupun masa bersanding tu hujan yang amat lebat (hujan rahmat agaknya)....

selamat pengantin baru....moga berkekalan selamanya...

layan je lah pict-pict di bawah ni....tak larat nak wat karangan la...otak tengah membeku...





5 comments:

biskutrajin said...

sy pon penah melalui mood itu...MOOD XMAU PI KEJA AFTER 5 HARI BESUKA RIA..hehehe

cikgu jawe said...

hehe.. ustaz aku kata. risiko besar kawen akhir bln syaaban nih. hehe

tanya si pengantin. ehehehe

risanur said...

biskutrajin >> mmg takde mood langsung nak wat keja ditambah plak mood pose..rase lambat je nak balik...

cikgu jawe >> yg pastinye yg berisiko tu bukan risa ttp adik...pandai2 la dia nak mengaturkannya.. :)

Jard The Great said...

cantek la design blog nie...ala2 notebook dlm tenet. Aku nak menyibuk kat sini bole tak? =p

risanur said...

jard the great >> tq krn sudi menyinggah...sudi2 kanlah menyibuk di teratak buruk risa ni...