Terima Kasih Sahabat

24 September 2008

impian my hubby...



alhamdulilah akhirnya impian my hubby untuk mempunyai handphone baru akhirnya tercapai jugak..semalam pas balik keja temankan dia gi kedai handphone di gombak...

dah lama jugak my hubby menyimpan hasrat untuk menukar handphone baru...ini bukan gara-gara aku dapat bonus tau...tapi memang dah daif sungguh handphone my hubby kalu aku pun tak nak pakai ...aku ni kan kekadang demand gak sekali sekala nak tunjuk demand ...hanya boleh terima call dan sms aje...tu pun nyawa-nyawa ikan asyik mati je bila dapat call...kalu tolak kat kedai confirm orang kedai tu tak nak ambik...almaklumla handphone lama dan memang dah takde stok langsung di pasaran...

selalu kena perli dengan kekawan dia...kesian je bile aku dengar ceta dia...aku ingatkan nak beli untuk present besday dia yang akan datang ni (november) tapi dia tak sanggup nak tunggu...aku plak tak nak la bagitahu yang aku nak bagi present nanti tak surprise la kan...skrg ni aku kena fikir hadiah lain yang harus aku belikan...ada idea tak???

seronok bile melihat muka suami gembire....ye la bukan senang kita nak mengembirakan hati orang yang kita sayang....aku juga tumpang gembire walaupun aku hanya memberi sumbangan yang sedikit saja....

hope my hubby lebih bersemangat untuk untuk menikmati kehidupan ini...

9 comments:

Siti Fatimah said...

ekekekeke..best2..sy nk henpon lama hubby akak..kebetulan plak henpon ku rosak..huhuhu

mebby said...

wawawa..congrats..eh berjaya membelikan ur hubby new hp..xperla..utk hubby kan..anyhw..seronok lah dia..HP bru di hari raya..GOOD

mim.ya.ra.alif said...

waaa... hp raya
hehehehhe

nanonano said...

mesti tedo pun tersengih je hubby mlm td ek..
ekekkeke..

risanur said...

siti fatimah >>sabar timah..henpon hubby akak tu dah teruk sgt..nak bagi pinjam pun malu..

mebby >> mmg my hubby xcited giler dpt phone baru...henpon raye kan...

myra >> akak pun nak gak henpon raye...tapi kena bersabar coz byk duit nak digunakan...

nano >> mmg sengih pun..akak nak minta pinjam pun tak boleh...kedekut tau :)

ad3ck said...

hphone baru bukan saje impian ur hubby, tetapi juge saye!!! ;p.

13may said...

hehhe hehe hehhe

btw, selamat hari raya!

Mr PenyuBiru said...

wah! tawun nie hubby ko bukan hubby yg dulu lagi, hubby ko skang sudah ade handphone yang baru! hehe..

Semoga korang berbahagia suami isteri dunia & akhirat.

ps: next besday hubby ko,bagi hadiah jam tangan pun ok jugak.

risanur said...

ad3ck >> moga impian ad3ck akan tercapai utk dptkan henpon baru ni...

13may >> slmt hari raya 13may...

me penyubiru >> thanks atas doa yang diberikan...risa penah bagi jam dan perfume...takkan nak bg benda yg sama lagi...tp good idea..susah nak cari present utk org lelaki ni...