Terima Kasih Sahabat

25 September 2008

kerisauan.....

dah hampir seminggu aku tidur tak lena, makan tak kenyang dan mandi tak basah konon-kononnye lah...mengalahkan orang yang bercinta plak kan....

pagi ini pukul 9.00 pagi aku ada meeting dengan big boss dan our unit...aku gelisah, risau dan gemuruh la...coz hari ini ada presentation system yang dibuat oleh my team...takut kena sembur je coz my big boss ni pandang jauh ke hadapan takut tak archieve apa yg di nakkan ...dan banyak juga keja-keja yang aku handle cam tertunggak je bukan tak nak buat tapi tak terbuat ...memang banyak sangat keja yang perlu kejar due date dan keja yang on the spot kena buat...tu yang kelam kabut semacam aje....

Ya Allah aku mohon padaMu agar aku tidak akan kena sembur di pagi bulan pose yang penuh mulia ini...hope mood our big boss ni ok la...kekawan doa-doakan la sama-sama yea yang aku tak 'badmood' sangat hari ini...nanti apa-apa aku update pas meeting...

*******************************************************************************
update terkini jam 2.00 petang...

alhamdulilah lega rasenya dah abis presentation tapi terseksa dengan macam-macam kerja yang diberikan...ada penambahan yang perlu dilakukan pastu nak kena buat manual pengguna plak...pastu nak kena wat testing system selama 2 bulan...masa testing ni lah akan kuar semua error yang kita tak jumpa sebelum ini...

tak sanggup rasenya..nak cuti raya pun cam takde mood je....almaklumla for sure pas naik cuti raye ni semua kerja-kerja yang diberikan kena siap...

aku mohon pada Allah agar semua kerja yang diberikan pada aku dipermudahkan segala urusannya...insya'allah...

6 comments:

Mr PenyuBiru said...

Jgn risau. kita kena kofiden walaupapun berlaku. semangat itu yg penting. jgn fikir yg negatif. setkan mind, takde ape² yg berlaku dan aku boleh buat! jangan takut² nnt ia akan menguasai diri dan menyebabkan kita akan kurang perform masa presentation tu.

Ok Somoga Berjaya!


ps : bagi aku address emel ko or ko emel aku penyubiru@gmail.com . nnt ku bagi alamat rumahku.

mim.ya.ra.alif said...

good luck, kak!
dh namanya bos
biasalah camtu
huhuhu

sultan said...

nk tau cr nk "pukau" org x...

bc "Ya Aziz, Ya Jabbar, Ya Mutakabbir" 3 kali...

eh... ni betol la. fadilah kamsah ckp...

cikgu jawe said...

insyallah boss awak hari ni akan terpaku dn kelu..

baik2 bentang presentation ye.. baca selawat byk2.

biskutrajin said...

sy doa...amiiinnn

risanur said...

mr penyubiru >> tq atas nasihat yg diberikan...dah cuba utk konfiden ttp gemuruh gak...
emel risa di risanur@yahoo.com utk bg alamat umah...boleh la risa dtg raye nati..

myra >>saya yg menurut perintah...semuanye kena dengar la walaupun tak betul..'boss alwayz right'...

cikgu jawe >> alhamdulilah presentation berjln dengan lancar tp byk gak la nak kena tambah...

biskutrajin >> tq atas doa yang diberikan :)