Terima Kasih Sahabat

09 September 2008

rezki kurniaan Ilahi II



ini adalah masakan yang aku masak masa buka pose untuk hari ke 7 dan ke 8 atas permintaan my hubby yang tersayang...

my hubby telah request masak ikan goreng sumbat kelapa atau ikan batang bantut (mak aku yang panggil) ini sejak dari last week masa mula2 nak pose...tapi disebabkan pembikinan ikan sumbat kelapa ni remeh sikit that why aku akan tunaikan permintaan dia masa hari cuti...almaklumla kan cuti masa tu panjangla nak godek dan membuat request from my hubby....

semalam aku hanya masak mee goreng je coz dah muak asyik makan nasi...tu yang tukar selera untuk masak mee goreng...lagipun semalam aku hanya berbuka pose sorang je coz my hubby last minute ada keja overtime....bosannye bila berbuka sorang2 diri...makan cam takde perasaan je...nak wat camne kan dah nasib diri...hari ini pun aku akan berbuka pose sorang2 lagik coz my hubby ada overtime lagi...

** ada ke sesapa yang nak ajak aku berbuka sama??? ***



7 comments:

Mira said...

so far mira pn x penah lg berbuka kt luar... crowded la... better kt umh jer... hehehe

dan so far jugak mira buka mkn nasik jer... hehehe

mee mkn lepas buka... hiks

ad3ck said...

geram tgk ikan yang kiri sekali hehe.

risanur said...

mira >> akak pun lum lagi bukak pose kat luar...ingatkan nak bukak pose gan hubby nati..

ad3ck >> knp minat yg kiri tu je..yg lain tak minat ke??

Kebencian_Maharaja said...

Lain kali kalau seseorg, ajak je KM. Sure KM bleh bawak kerabat KM utk menghabiskan apa yg ko idangkan hehehe.... Selamat berposa

mebby said...

amboi..rajin gak memasak walau pon simple....jom buka sesama nak

risanur said...

KM >> nati risa ajak KM dan kerabat untuk mengabiskan apa yg risa masak...

mebby >> masak yg simple je utk beri hubby makan, lagipun risa tak suka gi PARAM...insya'allah nati kita set date bila nak buka sama2..

mebby said...

ok settt