Terima Kasih Sahabat

26 September 2008

selamat hari raya...



aku ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfiti 1429...
aku mohon ampun dan maaf sekiranya apa yang aku tulis selama ini menganggu emosi dan fikiran kekawan blogger semua...
aku doakan kalian yang balik kampung memandu dengan berhati-hati...hope u all balik dengan sempurna....
moga kalian semua bergembira dan ceria di hari raya ini...
jangan makan terlalu banyak sangat benda-benda yang berlemak coz nati perut terkejut plak...
yang pastinye aku mula bercuti pada 30 Sept hingga 9 Okt 2008....

p/s : aku juga yang akan tetap beraya di KL...yang pastinye KL akan lenggang selama seminggu...aku juga yang menjadi penunggu setia di sini...ada ke sesapa yang offer nak bawa aku balik beraya kampung...aku tak pernah rasa suasana berhari raya di kampung...


8 comments:

mim.ya.ra.alif said...

mira pn x penah merasa beraya di kampung kak... kacau dodol, bakar lemang, semau x penah... hehehe

selamat raya ;)

Kebencian_Maharaja said...

Selamat Hari Raya tuk Risa, husband N famili. Sian gak bila dgr risa & mira kata xpenah beraya di kampung ekkk...pesan saya sabo...yg penting kita masih bersama2 ngan mereka yg kita sayang ...

mebby said...

SelamaT hari raya dan maaf zahir Batin tuk risa dan keluarga yer..semoga sentiasa ceria di Aidilfitri...samalah kita risa x der KG...

risanur said...

myra >> memang akak pun tak penah berasa semua itu..nak wat camne bak kata KM kita bersyukur sbb dpt beraya dgn yg tersayang...

KM >> thanks KM...moga kita sama2 bergembire...

mebby >> selamat hari raya mebby...semuga mebby ceria bersama family tersayang...

aLiYaHaRiZ said...

Halluuu....ko raye kat kl mkn kuih je lah jwb nye..hikhikhik...aku pong raye kl gak..

nasazfrog... said...

selamat hari raya risanur.. makan lemang ingat kiter n dek wani tau,,, nak ikut kite balik kg jommm. :)

risanur said...

aliyahariz >> raya kat kl je la...dah nasib cam ni..

nasazfrog >> selamat hari raya nasaz...insy'allah risa akan ingat kat nasaz dan dek wani...boleh ke ikut balik kg tu??tak rasa cam menyibuk je ke??

ad3ck said...

kak risanur, sama2 selamat hari raya maaf dzohir baten semoga berbahagia di samping yg terchinta ;)