Terima Kasih Sahabat

08 September 2008

tag

ini adalah tag pertama yang aku dapat semenjak aku aktif dalam dunia blog ini...selama ni aku hanya membaca n3 blogger2 yang kena tag...

aku dapat tag yang pertama ini daripada myra iaitu kawan blogger yang dah lama aku terputus contact tiba2 dia menjelma kembali...tak sangka di dunia alam maya ni pun kita masih boleh contact dan boleh jumpa...dah rezki kami untuk bertemu kembali walaupun hanya di alam maya...thanks myra kerana telah menge'tag' akak untuk pertama kalinye...rasa best gak ye bila menjawab tag ini...

Bagaimana caranya:

1. Copy gambar di bawah lalu posting di blog anda
2. Teruskan tags ini minimum ke 5 blogger muslim yang anda kenal.
3. Jangan lupa tinggalkan komen pada blog mereka
4. Tulis alamat blog anda (di bawah gambar) setelah alamat blog pemberi tag



Pemberi tag
http://hanatrg.blogspot.com/
http://blog-amer.blogspot.com
http://www.mimyara.com/
http://risanur.blogspot.com

dan tag ini aku teruskan kepada blogger-blogger di bawah :
1. siti fatimah
2. cikgu jawe
3. azura
4. mebby17
5. nano

selamat menjawab tag dan selamat berpuasa...

** inilah pertama kali aku menjawab tag...rase kekok je almaklumla baru belajar tentang dunia tag ni...walaupun dah lama dalam dunia blogger... **

6 comments:

Mira said...

thanks kak sbb sudi meneruskan perjuangan tag ni... hehehe

nanonano said...

wuii..
dah 3org tag mende ni kat sy kak..
tp sy xde ms nk wat agi,
hihi..
anti ehh kak,
slamat berpuase,
bulan sy cerahhhhh hr ni
:p

Siti Fatimah said...

tq kak..akak la org petama tag saya..ekekeke..tak smpt buat lg.nk melawat sue dlu..tgk anak die cerah ke gelap....kalu cun nk cop wt menantu..ekekekeke..takdelah memain je...;p

risanur said...

mira >> sama2 mira...ini la tag pertama yg orang sudi berikan...thanks juga pd myra :)

nano >> tau la na ni popular kan sampai 3 org yg beri..tak macam akak ni kureng glamer dan kureng peminat :(

siti fatimah >> sama lah kita timah coz first time dpt tag dr blogger...cam best je bila jwb tag rupanye...cam teruja jap..

AzurA said...

kay..saya dah take note, nanti akan buat...

risanur said...

azura >> jgn lupa buat ye :)