Terima Kasih Sahabat

09 October 2008

i'm back.....

alhamdulilah akhirnya aku masuk kerja kembali setelah hampir 9 hari bercuti....walaupun namanye bercuti yang pastinya aku tetap dikacau diganggu setiap pagi....aku ni kan jenis pekerja yang cemerlang berdedikasi aku angkat juga call daripada kekawan opis aku tu...almaklumla kesian kat kawan-kawan aku yang terpaksa 'mengcover' (wujud ke perkataan ini) kerja aku sepanjang aku bercuti ini...

aku nak sangat update n3 tapi aku memang terlalu banyak sangat kerja...dah la pagi2 masuk keja mood aku dah spoil aku memang teramat geram dengan boss yang ada kuasa veto sepenuhnya semuanya dia je yang betul ....

memang tertekan sungguh la..kononnyepunyelah masuk keja dengan penuh bersemangat dari malam tadi..yelah kan rindu dengan suasana opis (walaupun aku bercuti aku tetap datang ke opis untuk settlekan kerja yang urgent) betapa rajinnya aku kan sapa yang nak puji kenalah puji diri sendiri ..aku kena gi kursus selama seminggu mulai next week 'paksa rela' sakitnye hati coz kursus ni takdelah sangat kena mengena dengan aku

insya'allah moga aku akan dapat waktu terluang untuk mengupdate semua cerita yang aku nak sangat update...pagi-pagi lagi aku dah melepaskan geram di blog ini...kalu tak di sini di mana lagi aku nak melepaskan semua kegeraman yang ada dalam hati ini....

7 comments:

nanonano said...

wow,
apdet gak akhirnyeee...
engatkan besdey gurl cuti sebulan..
huhuhu
:p

ad3ck said...

ha'ah nak dengar gak cerita raya ehehe.

Kebencian_Maharaja said...

KM ingatkan Risa cuti sampai raya haji hehehe...

risanur said...

nano >> kalu ikutkan hati mmg nak cuti sebulan atau selamanye..

ad3ck >> ceta raye yang menyedihkan..insya'allah risa akan ceta yg sedih tu...

KM >> kalu ikutkan hati mmg nak cuti terus tapi selalu diganggu je baik datang keja...

mim.ya.ra.alif said...

akak, mira cuti lg.. ri ni nk setel keja kt ofis tp masih kt umah lg ni... ahahaha

pu3shidah said...

risa, happy belated b'day....sori,lambt wish kat risa....erm..mmg sedih sgt risa bila dia wat mcm nie...

mebby said...

at last u r back..huhuhu..col ok risa...