Terima Kasih Sahabat

04 November 2008

aku cuba....

terima kasih atas nasihat pujuk rayu dan semangat kekawan berikan pada aku...entahlah hati manusia kan tiada sesapa yang tahu apa yg terpendam....memang muka nampak happy sengih memanjang je namun hanya Allah yang Maha Mengetahui saja yang tahu segalanye...

aku dah tenang dan memunasabahkan diri atas kejadian yang berlaku namun ianya masih berkesan di jiwa ku ini...bukan apa, bila hati dah terguris dan terasa dengan sikap seseorang aku akan ingat sampai bile-bile...sebab ia melibatkan jiwa, nurani dan mental ku...

bila tidur malam atau masa aku bersendirian aku akan ingat segala apa yang berlaku...aku cuba untuk melupakannya namun ia berputar seperti tayangan filem...aku menangis apabila mengingatkan perkara ini...bukan sengaja nak cari simpati tapi itu yang aku rase...

aku dah boleh mula tersenyum namun hanya Allah sahaja yang mengerti dan mengetahui apa yang ada di dalam hati ku ini...insya'allah aku cuba untuk melupakan apa yang telah berlaku..namun aku perlukan masa....aku semakin sensitif dengan hal-hal begini...aku tahu kekurangan diri ku... 

aku perlukan kalian untuk menjadi lebih kuat menghadapi segala dugaan ini...

6 comments:

nanonano said...

*hugs*

sultan said...

aik... nape ni...

ada org wat salah beso ke...

sultan said...

sabo la...

kalo ada rezki insyaallah ada la tu ye...

Mr PenyuBiru said...

memula tak paham baca n3 ni. rupanye aku tertinggal satu n3 sebelum ni yg ku belum baca.skang dah paham.

hmmm... taktau nak cakap camne dah. isu ni sensitif. silap cakap nnt lagi ter"emo"

so, aku doakan ko beroleh kebahagian dan cepat² dikurniakan anak.amiin.

mebby said...

nobody perfect risa kat dunia ni...jgn hanya kerana kata kata dari seseorang yg sememngnyer sengaja atau tidak nak menjatuhkan kita...membuatkan kita rasa down..anggap itu semua satu cabaran dan dugaan..biaq pi lah kat org yg mulut dia xder insurance tuh...sbb x kena kat batang idung dia leh lah nak kata memacam cuba dia yg kena...hah...baru padan..ckp kat dia lu fikir lah sendiri...anyway be strong ok....

13may said...

moga baik baik belaka...

gud luck!

:)