Terima Kasih Sahabat

28 November 2008

kerek!!!

aku nak tunjuk gak makanan tengahari aku semalam...aku ingatkan sempat post n3 ni lepas balik lunch semalam..tapi rupa-rupanye hampes...coz balik dr lunch ada keja urgent yg nak kena buat....

aku gi makan kat restoran kharatong  ala thailand punye stail di maju junction..

aku order makanan fried rice with crab meat...tapi yg pastinye bila aku makan nasi goreng tak nampak pun ketam hanya udang je...nasib baik ada udang kalu kosong memang aku loyong tanye balik kat tukang masak tu...

yg kesian kat kawan aku...order nasi putih dengan tomyam seafood...tapi dapat ye lambat sungguh...sampaikan kitorang punye nasi dah abis...kawan aku bengang terus bungkus makanan tu...yg kerek tu dah lambat pelayan tu langsung takde ucapan maaf krn lambat pun...bagi makanan tu dengan penuh kerek lagi...kalu kena kat aku mmg confirm la aku bersuara sound kat pelayan tu...
** ini adalah kerja aku bila gi kedai makan coz suka amik pict makanan...ini adalah dunia tegar sorang blogger...sampaikan pict makanan pun nak diambil gak...betul tak CJ!!!...bukan sengaja nak amik pict tapi saje nak bagi orang terliur je... ***

4 comments:

Mr PenyuBiru said...

seb baik aku tak makan kat situ. err..kat mane ek? hehe..

Ungku Nor said...

mang ar tak nampak crab meat dia.
dah hancur..hehehe

risanur said...

penyubiru >> kat maju junction tingakt 2...

ungku nor >> masalahnye mmg takde crab meat pun...takde rasa langsung...

cikgu jawe said...

mmg geram+bengang kalau order makan lambat sgt. rasa mcm nk gi dapur je msk sendiri.. :P

dunia seorang blogger. hanya kita yg faham. hihi