Terima Kasih Sahabat

25 November 2008

selamat ulangtahun sayang...


selamat hari lahir sayang...
aku doakan moga dikau akan dipanjangkan usia, dimurahkan rezki dan gembire selalu...
moga kau akan bahagia selamanya bersama aku..

moga apa yang dicita dan diidamkan oleh kau akan ditunaikan...
walaupun pelbagai masalah yang dihadapi aku berharap kau akan tetap tabah menghadapi segalanye...jangan cepat berputus asa....aku senatiasa bersama mu sayang...

aku mohon pada Allah agar hubungan antara kita akan dipanjangkan untuk selamanye...
walaupun kita hanya berdua yang pasti aku tetap gembira dan bahagia bersama mu....
biarla mereka di luar sana mengata kita dengan pelbagai fitnah dan cemuhan...
walaupun kekadang tu kita mengeluh juga dengan apa yang dikatakan orang...
namun kita berdua tetap bersama..

walaupun pelbagai onak dan cabaran yang maha hebat yang melanda...
kita tetap tabah menghadapinye dengan sabar dan tabah..

aku gembire melihat kau tersenyum sentiasa...
aku runsing bile melihat kau dalam kesusahan dan kesukaran...
akan ku cuba untuk membantu apa yang mampu ku lakukan sebagai seorang isteri...

alhamdulilah aku bahagia menjadi isteri mu...
walaupun aku ini serba kekurangan namun kau tetap menyayangi ku tanpa ada rase kekurangan sedikit pun...
aku amat menghargainye wahai suamiku...

Ya Allah aku mohon padaMu agar suami ku akan dipanjangkan usia, dimurahkan rezki, moga segala apa yang dicitakan oleh suamiku agar dapat ditunaikan dan moga hubungan kami akan kekal untuk selamanye...hanya padaMu kami memohon segalanya...kami hanya merancang namun Kau la yang menentukan segala ketentuan...

8 comments:

mim.ya.ra.alif said...

semoga akak dan hubby gembira dan bahagia selalu...

hepi birthday utk hubby akak yer

Mr PenyuBiru said...

ucapan ku sama ngan ucapan dalam n3 neh.hahaha..

Hepi Besday Tuk Hubby Ko!

mebby said...

happy birthday to ur hubby risa..semoga kalian sentiasa di lindungi dan diberkati dan bahagia selalu hendaknyer..wish u olss the best okey...

Чикгу Жаве the CJ said...

moga kaka risa dn hubby bahagia selamanya.

:)

Jard The Great said...

waa..kak nih romantik jugak ek.. hehe.. hepi birthday to ur hubby k!

ad3ck said...

kak risanur, semoga berbahagia selama-lamanya. suwit plak tgk eheheh.

Cik Zura said...

happpy birthday..happbirthday.. risa gi blog baru kiter..

-AzurA-
ZURAYE TRANSFORM TO AVANSERIA

Ungku Nor said...

besday darling awak sama dengan besday ayah MEBBY..hehehe

happy besday kat both of them,
may all their best wishes come true.