Terima Kasih Sahabat

11 December 2008

anak buah ku...

pict my twin dengan anak-anak nya (hakim, hafiz dan nisa)

aksi anak-anak buah aku yang mencuit hati...

aku nak tepek pict masa hari raye hari tu...

aksi anak buah aku biler bergambar macam-macam gaya yang dibuat...yang buat aku geram rase sengal tu anak buah aku yang perempuan tu iaitu nisa dah pandai dah...bile kamera dok kat depan dia confirm dia lari....biler kita soh dia senyum dia nak amik kamera dari tangan kita ni...susah sungguh nak ambik pict dia sekarang...dulu masa kecik senang je nak amik pict dia....bile dah besar pun susah gak rupanye

aku seronok melihat perkembangan anak-anak buah aku yang makin cerdik, makin bijak, dan makin aktif ni selalu sangat hilang kesabaran bila diorang wat hal...macam-macam kaletah dan perangai yang diorang buat...

yang bestnye masa hari raye hari tu dah pakai kan diorang baju cantik2 dan lawa2, diorang panas hati wat perangai memberontak diorang...coz dah pakai baju cantik2 tapi masih dok kat dalam rumah tak gi berjalan mana-mana....bebudak ni fikir bila pakai baju cantik je confirm nak gi jalan...padahal masa hari raye hari tu hujan seharian dari pagi hingga petang...mak dan ayah mereka malas nak kuar berjalan waktu hujan2 ni malas nak meredah lopak2 air...

disebabkan rase kesian ayah mereka telah membawa anak-anak dia gi berjalan ke taman tasik titiwangsa...tapi hanya dok dalam kereta aje jelah coz hari hujan...takut kang demam plak lagi susah...bile diorang sampai rumah aku lihat wajah dimuka anak-anak buah aku ceria dan gembire je...yelah dah berjalan kan...macam-macam ragam dan karenah yang mereka ni buat kan....

pembesaran mereka di hadapan kita adalah satu pengalaman yang menarik bagi aku dan family...walaupun aku tidak mempunyai anak sendiri, insya'allah akan aku jadikan pengalamannye semasa aku akan dapat anak sendiri nanti...semuanye rezki dari Allah...kita hanya merancang dan Allah akan menentukan segalanye...

No comments: