Terima Kasih Sahabat

18 December 2008

kaletah si ibu...


ini adalah cerita tentang seorang ibu yang sibuk dalam persiapan kelengkapan sekolah anaknya yang bakal masuk darjah satu pada Januari 2009 ini.... 

yang lawaknya si ibu ni yakni my twin boleh tanya aku pasal ukuran baju, seluar dan saiz kasut untuk anaknya pada aku....memang la lawak...dah confirmla aku memang takde pengalaman dalam benda ni semua kan....aku plak semuanye ok aje...kang bile tak bagi pendapat dia dok desak kat kita gak...itu la kaletah dan karenah si ibu yang excited bershopping untuk kelengkapan persekolahan anaknya...

dah besar sudah anak-anak buah aku ini..yang sorang dah masuk darjah satu dan sorang lagi masuk taska untuk usia 5 tahun...aku jugak jelah yang maintain begini...bila la agaknya akan aku lalui saat seperti ini....

4 comments:

Mr PenyuBiru said...

coti sekolah dah nak mula dah ek. sekojap aje rasenyer..

nanonano said...

insyaAllah kak,
sy doakan akak dpt rezeki twin gak nanti,
amin~
:)

eyh twin tu kije mane?
xde blog gak ke?
alaaa..tunjuk la muke depan nk tgkk

Aku Bukan Bidadari said...

wahh baru masuk darjah satu eh..mesti xcited

risanur said...

penyubiru >> mmg rase sekejap pd org yg takde anak yg nak masuk sekolah...

nano >> thanks krn mendoakan akak dpt twin..insya'allah...twin akak takde blog la...

aku bukan bidadari >> mmg xcited giler nak wat preparation masuk sekolah...